Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fuktskada

Postat av Elben den 6 Juni 2011, 23:20
4 kommentarer · 187 träffar
Tjena FB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

Jag har nyss haft stambyte i min lägenhet. Och när jag flytta in fick jag se att det var spricka i kaklet,silikonet var slarvigt, kökdörrarna inte gick och stänga, sen så droppar det vatten från min vägg/tak pga att dom inte dragit åt muttern i grannens element.. Så nu är min tapet, mitt golv + betongen fukt skadad.. När jag ringde i torsdags så vare ingen som kunde hjälpa mej för byggarbetarna vart ledig och 20 mil ifrån mej och vaktmästarn var i sthlm på semester. Den som hade jour var inte där så jag fick prata med ordförande som inte kunde nånting, som sa att jag fick vänta tills på söndag då vaktis kom hem. Han stängde av vattnet i cirkulations röret men det droppar fortfarande.. Och byggarna kommer imorgon (tisdag) då dom börjar jobba och ska ta tag i det hela.. Finns det nått sätt och få ut lite försäkrings pengar av dom ? :p Har haft svårt att sova för det droppar hela tiden, har bytt hink var tredje timme, + att jag trodde allt skulle va nice när jag bott i en barack i 3,5 vecka och det bara ser värre ut nu och jag vill inte bo i barack igen..

Ge mej tips =)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..