Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hittade plastmorsans tvättäka löspenis

Postat av trolol90 den 6 Juni 2011, 21:59
41 kommentarer · 433 träffar
Tjenna!

Just nu sitter jag med en klump i halsen, en ångest och ett tårögd högeröga. Jag ska ta hela historian från början.

Det var igår, jag vakna upp och insåg att jag var själv hemma. Jag smög ned för våran nylackade trappa och hittade en gul post-it-lapp fastsittandes på kylskåpet.

"Jag och thessan är ute på sjön idag, vi kommer hem imorgonkväll"

Glad som fan sprang jag upp och drog en glädjerunk och drog sedan på mig badbyxor och lade mig vid poolen (10x10m swimmingpool)

Kvällen kom och jag skulle hämta mina öl (starköl) som jag hade gömt i förrådet. Jag sträckte ned handen i väskan för att greppa ölen men fick tag i något annat, det var stort, hårt och sensuellt. Jag drog upp handen för att se vad det var för något och såg att det var en cirkus 28 centimeters tvättäkta, gyllenbrun, plastig och ambitiös massagepenis.

Jag tog föremålet i panik och löpte snabbt ned i trappan och sula över det till grannens tomt.

Så vad ska jag göra? plastmamma och pappa kommer hem snart och grannen har tagit in penisen, tänk så kommer han över och lämnar den när mamma kommer hem? Vad ska jag ta mig till?!?!

Tack på förhand!

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar