Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Den kommer alltså efter att den "japanska bastumusiken" vara tyst i någon sekund.
Jag undrar lite som #29. Visst, jag såg när tråden skapades och gick från ingen kommentar till det att någon knåpade ihop den där låten, men den har fortfarande bara 3 miljoner visiningar på YouTube (den som är uppladdad mest "officiellt", Ehrencrona). Hur kan den vara så spridd?
Är det i själva verket någon annan låt som Ehrencrona har rippat?
Användes den under Hockey-VM lär ju han ha blivit kontaktad. Varför har inget sagts om detta annat än Fragbite-trådar?
Det påstås att någon snubbe startade tråd och sökte en specifik låt. Han la upp en pinsam ljudfil sen det att någon snubbe gjorde en låt av detta. Typ så!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Fantastiskt iallafall.
Edit: aha, böghouse.. NICE OP SJUKT ROLIGT
Stick nybörjare.
Den är det, och den kom fram genom en tråd här.
3,7 mil views är inte mycket. Sen så är en stor anledning till viewantalet att låten hette Avicii och hade en stor bild som thumbnail.
Jag undrar lite som #29. Visst, jag såg när tråden skapades och gick från ingen kommentar till det att någon knåpade ihop den där låten, men den har fortfarande bara 3 miljoner visiningar på YouTube (den som är uppladdad mest "officiellt", Ehrencrona). Hur kan den vara så spridd?
Är det i själva verket någon annan låt som Ehrencrona har rippat?
Användes den under Hockey-VM lär ju han ha blivit kontaktad. Varför har inget sagts om detta annat än Fragbite-trådar?
haha jävlar, det hördes inte mycket... nice catch #0
http://www.fragbite.se/?thread ID=1066862
Det påstås att någon snubbe startade tråd och sökte en specifik låt. Han la upp en pinsam ljudfil sen det att någon snubbe gjorde en låt av detta. Typ så!
https://www.youtube.com/watch? v=bDb4XnXEH2Y&feature=watch-vr ec
"5,877 likes, 174 dislikes
Artist: Ehrencrona
Buy "This Is So Good (Original Mix)" on: ,"
#38 Ehrencrona - This Is So Good heter den.