Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polis med blåljus

Postat av LAVERNe den 5 Juni 2011, 01:22
29 kommentarer · 258 träffar
Skulle hämta min syster nu vid 00.00 cirka, sen kör jag inne i stan allt är som vanligt förutom att dem håller på att bygga om bron över till andra sidan sjön där min syster befann sig, det innebär då att vägen är "halverad" så du har en fil du kör på och en mötande fil, avspärrad med koner.

Hinner cirka 200meter in på bron, då jag ser polisen komma i väldigt hög hastighet bakanför mig, med blåljus och hela kittet saktar in lite, men dem kommer för fort för att dem skulle stoppa mig, så när dom är ganska nära inpå så förstår jag ju att dem ska över bron och inte stoppa mig, då är det kanske 350 meter krav av bron sen kommer det en "ficka" man kan använda för att släppa förbi dem. Så jag gasade på överstred hastigheten med typ 50hm/h.

kan tillägga att bron var nu vid ombygget var hastigheten begränsad till 50Hm/h så jag körde cirka 100hm/h till "fickan" och släppte förbi dem.

Agerade jag rätt eller fel, har hört om folk som fått böter för det, hur hade ni gjort?

Agerade jag rätt?

78 personer har röstat

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..