Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag blev RÅNAD, HJÄLP!

Postat av imotbh den 4 Juni 2011, 21:21
41 kommentarer · 438 träffar
Hej Fragbite!

Jo.. Nu skall jag berätta om något helt jävla vrickat som hände igår, jag kan knappt tro på det själv..!

Aja, kvällen började med lite chill grill och massa trevligt folk, inget speciellt med det.. Timmarna gick... Och klockan började närma sig 2 (på natten) det var då vi bestämde oss för att glida hemåt.

Jonas och Pontus gick mot Willys medan jag skar av mot Centrum, väl inne i Centrum så börjar jag känna mig förföljd, det var nämligen 3 grabbar bakom mig, relativt stora.. Jag började gå snabbare, vilket dessa grabbar också gjorde..

Efter sisådär 30 sekunders springande så stannar jag, och tar beslutet att facea dessa grabbar.

Jag stannar upp, vänder mig om med garden uppe, jag får 2 snabba vänstrar mot höger käkben, dom smäller till rätt rejält, jag svarar dock med en pungspark samt en rak höger mot snubben som tidigare slagit mig. Denna snubben däckar, 2 återstår....

Jag märker även att dessa 2 som står kvar börjar röra sig rätt så nervöst, och jag börjar prata lite, så att jag kan få ett svar, och när dom svarar hör jag även hur nervösa dom är på rösten.

Jag frågar nåt om, ''vad fan är det ni vill?''.. Får ett jävligt tyst och svagt ''v..varför bryr d..du dig?''.. Nu kan jag även dra slutsatsen att denna snubbe var relativt nervös, så då levererar jag 2 smalbenssparkar samt 4 snabba, denna snubben backar haltandes.

En grabb återstår, denna jäveln ser nu riktigt jävla skräckslagen ut, jag tänker inte få fram något prat för att kunna dra en slutsats, jag tänker inte, jag drar bara en fet KO, 1 slag, en höger. Och sedan springer jag iväg.

Vilket jag dock märker är att en av dessa snubbarna, han i svart adidas-jacka närmare bestämt tar upp luren och börjar ringa någon...

Då blev jag lite extra nojig, för då förväntade jag mig inget annat än ett beväpnat gäng.. Vilket det också var, jag hade inte hunnit långt ifrån platsen där jag nitade dessa 3 snubbar när jag ser ett gäng stå och spana vid busshållplatsen, nå.. Det var väl.. Cirka 10-12 pers, så jag gav upp totalt. Jag lade mig ner på marken, men fick TROTS att jag låg ner cirkus 5 huvudsparkar, magsparkar, lätta stämplingar på vänster smalben.

Blir rånad på mitt SL-kort, iPoden, mobilen, hela plånboken (ca. 400 spänn låg där i), bankkort, CSN, Matkort, Passerkort.. Det mesta helt enkelt..

Så.. Nu har jag lite frågor till er..

Hur skulle ni reagerat i min situation?

Tycker ni att jag reagerade rätt?

Har jag gjort fel? I så fall vad?

Har jag gjort rätt? I så fall vad?

DISKUTERA KRING DETTA!

Berätta gärna om när ni blivit rånade, hur agerade ni?

mvh imotbh
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..