1
Trol Trollade På Tribal Wars
Postat av Arzcy den 4 Juni 2011, 14:34
13 kommentarer · 264 träffar
Tjena FB satt på Tribal Wars igår när en person i stammen blev attackerad.Bestämde mig för att trolla med han.
*******-Kära stam medlemar av ***** jag håller på att bli attackerad av en person,
jag behöver assistans hans attack landar om 22 timmar. Hjälp!
Arzcy-Kan skicka mina trupper om det behövs.
*******-Kan du skicka dem redan nu? om 17 timmar blir jag attackerad och jag vill inte förlora
allt i mina byar!
Arzcy-Jag har skickat dem nu vi får se om dem överlever.
*******-Hallå... jag kan inte se att du skickat assistansen till mig,vad är felet?
*******-JAG BLIR ATTACKERAD OM 14 TIMMAR SKICKAR DU ELLER?!
Arzcy-Oj,jag skickade mina trupper till fel by,det tar ca 3 timmar att ta hem dem.
Men sen skickar jag dem till rätt by.
*******-Jaha ja,då vet jag varför jag inte fick in assistans,inga andra skickar så din
är guld för mig.
Arzcy-Jag kan tyvär inte skicka mina trupper...
*******-Du kunde ju för 3 timmar sen ?
Arzcy-Jo,men jag råkade skicka trupperna till din andra by,ingen fara jag tar hem dem och
skickar till din main by.
*******-Jag har inte fått dina fucking trupper och det är 3 timmar kvar vad gör du?
Arzcy-Mina trupper kom precis hem jag skickade dem till dig nu dem är framme strax före du
blir attackerad!
*******-HALLÅ VAD FAN PYSSLAR DU MED?! DU ATTACKERAR MIG!!!
*******-VÄND DINA TRUPPER OM 1 TIMME ATTACKERAR DU MIG!!!
*******-HALLLLLÅÅÅÅÅÅ?
Arzcy-Tillbaka spelade lite xbox,kan tyvär inte vända mina trupper det har gått 10 minuter,
förlåt mig det var värkligen ett misstagt,låt oss hoppas att du dödar mina trupper och
att du tar hans trupper också.
*******-...Dina trupper dödade mina trupper... Den som attackerade mig attackerade bara
med kassa trupper,men för att du dödade mig fick han mina resurser.DITT JÄVLA AS.
Arzcy-Det var inte meningen ska jag skicka alla mina trupper till dig som assistas medans
du bygger nya?
*******-JA TACK.
Arzcy-Vad får jag då?
*******-VADÅ VAD FÅR DU DÅ?!?! DU TOG FÖR FAN NER ALLA MINA TRUPPER TOTALT 300k RESURSER!
Arzcy-Ja men dem var ärligt dödade,men seriöst vad får jag om jag skickar assistans?
*** ******-Arzcy... varför har ******* lämnat stammen? han sa att jag skulle fråga dig,
samt har han slutat med spelet.Vad har du gjort?
Arzcy-Du kommer aldrig tro vad som har hänt... ingen idè att jag förklarar.
*** ******-FÖRKLARA FÖR VI BEHÖVDE HAN I STAMMEN.
Arzcy-Asså det var värsta trollet som bröt sig in i mitt rum... okej? och ofc blev
jag väldigt rädd och stängde in mig i garderoben med min mobil för att ha lite ljus.
Sen tittade jag ut och trollet bara stog och hoppade på tangentbordet och trollade sönder
hela jävla spelet.
*** ******-Tar du mig för en idiot? PIC OR IT DIDNT HAPPEN!
Arzcy-KLART SOM FAN JAG TOG EN PIC! http://4.bp.blogspot.com/_u4lf hPU2ZCQ/TRhXH7q_EqI/AAAAAAAAAz g/d_BB1wEpyhQ/s400/internet_tr oll.jpg
Blev kickad ur stammen...
*******-Kära stam medlemar av ***** jag håller på att bli attackerad av en person,
jag behöver assistans hans attack landar om 22 timmar. Hjälp!
Arzcy-Kan skicka mina trupper om det behövs.
*******-Kan du skicka dem redan nu? om 17 timmar blir jag attackerad och jag vill inte förlora
allt i mina byar!
Arzcy-Jag har skickat dem nu vi får se om dem överlever.
*******-Hallå... jag kan inte se att du skickat assistansen till mig,vad är felet?
*******-JAG BLIR ATTACKERAD OM 14 TIMMAR SKICKAR DU ELLER?!
Arzcy-Oj,jag skickade mina trupper till fel by,det tar ca 3 timmar att ta hem dem.
Men sen skickar jag dem till rätt by.
*******-Jaha ja,då vet jag varför jag inte fick in assistans,inga andra skickar så din
är guld för mig.
Arzcy-Jag kan tyvär inte skicka mina trupper...
*******-Du kunde ju för 3 timmar sen ?
Arzcy-Jo,men jag råkade skicka trupperna till din andra by,ingen fara jag tar hem dem och
skickar till din main by.
*******-Jag har inte fått dina fucking trupper och det är 3 timmar kvar vad gör du?
Arzcy-Mina trupper kom precis hem jag skickade dem till dig nu dem är framme strax före du
blir attackerad!
*******-HALLÅ VAD FAN PYSSLAR DU MED?! DU ATTACKERAR MIG!!!
*******-VÄND DINA TRUPPER OM 1 TIMME ATTACKERAR DU MIG!!!
*******-HALLLLLÅÅÅÅÅÅ?
Arzcy-Tillbaka spelade lite xbox,kan tyvär inte vända mina trupper det har gått 10 minuter,
förlåt mig det var värkligen ett misstagt,låt oss hoppas att du dödar mina trupper och
att du tar hans trupper också.
*******-...Dina trupper dödade mina trupper... Den som attackerade mig attackerade bara
med kassa trupper,men för att du dödade mig fick han mina resurser.DITT JÄVLA AS.
Arzcy-Det var inte meningen ska jag skicka alla mina trupper till dig som assistas medans
du bygger nya?
*******-JA TACK.
Arzcy-Vad får jag då?
*******-VADÅ VAD FÅR DU DÅ?!?! DU TOG FÖR FAN NER ALLA MINA TRUPPER TOTALT 300k RESURSER!
Arzcy-Ja men dem var ärligt dödade,men seriöst vad får jag om jag skickar assistans?
*** ******-Arzcy... varför har ******* lämnat stammen? han sa att jag skulle fråga dig,
samt har han slutat med spelet.Vad har du gjort?
Arzcy-Du kommer aldrig tro vad som har hänt... ingen idè att jag förklarar.
*** ******-FÖRKLARA FÖR VI BEHÖVDE HAN I STAMMEN.
Arzcy-Asså det var värsta trollet som bröt sig in i mitt rum... okej? och ofc blev
jag väldigt rädd och stängde in mig i garderoben med min mobil för att ha lite ljus.
Sen tittade jag ut och trollet bara stog och hoppade på tangentbordet och trollade sönder
hela jävla spelet.
*** ******-Tar du mig för en idiot? PIC OR IT DIDNT HAPPEN!
Arzcy-KLART SOM FAN JAG TOG EN PIC! http://4.bp.blogspot.com/_u4lf hPU2ZCQ/TRhXH7q_EqI/AAAAAAAAAz g/d_BB1wEpyhQ/s400/internet_tr oll.jpg
Blev kickad ur stammen...
Tror ni det var jag eller trollet?
17 personer har röstat