Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Justin bieber är okej helt plötsligt

Postat av Godjulalla den 3 Juni 2011, 23:08
18 kommentarer · 361 träffar
tjo hej

letade som fan efter filmer att ''låna'' på nätet och hade redan sett dom flesta. Så dyker Never say never upp och jag tvekade en stund innan jag beslöt mig för ge lille bieber en chans.

och jag tyckte fan om filmen den hade en sån skön känsla , att man var i hans position dvs mega känd alla små fjortisar älskar och dör för en , man gör familjen glad för man har lyckats grymt i livet.

i samma stund vill man sprätta upp den lilla råttan för han förtjänar inte allt det där tycker man , sen blir man deprimerad och inser hur fattigt ens egna liv är Men..........

NEVER SAY NEVERRRRRRRRR

visst jag fattar att hela filmen är ett enda stort pr trick för att göra han mer älskad och känd. Men FAAAN killen har det jävligt bra och är endast 17 bast...

are we an item ? girl quit playing , we are just friends , what are you saying ?

nästan så man behöver näsduk ;)

gilla bieber

81 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..