Har extremt hög ms när jag kollar BBK(
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4de7d881d4b0a_Bild.jpg ) och in-game har jag 200-500 ms, konstant. När jag kollar min brorsas dator har han endast 8ms. Har sökt igenom datorn med NOD 32 samt antimalware, men de har inte hittat något. Kan ej formatera datorn då jag inte vet var jag har OS-cdn.
Hur löser jag detta?
leverantör?
#4 Men är det fel på routern när det endast är min dator som har dålig ms?
Se till att inte pressa MSen för mycket får då kan klaffarna i kabeln vikas och då blir det en såkallad Reversed DDOS attack, vilket kommer totalt sabba telnet connectionen på vty line. Vilket gör att inte bara din men även din ISPs router blir DDOSad och då kan det bli dyrt för dig.
Mvh davve
Vad är det du inte förstår? Har du inte hästarna hemma? Fattas det en våning på bröllopstårtan? Snurrar hjulet men hamstern är död? har du en skruv lös? har du eld men ingen rök? Har du fyrhjulsdrift men bara tre hjul? Går inte hissen ända upp? går rulltrappan åt fel håll? räckte inte sladden ända fram? va de tinte skottat ända fram till dörren? är övervåningen omöblerad?
men hoddi det är ju inte på modemet det är fel på det är ju routern och datan
Formatera.
och framförallt mäta msen på datan din.
Har du dyslexi eller? det är ju fan klart som smör i solsken, som tågen på spåret, som löven på trädet, som fisken i vattnet, som indianen i kanoten, som träd i skogen, som snö på vintern, som pengar på banken, som sand i öknen, som stjärnor i rymden, som dildon i röven.
då skriver man OS på skiva från första början. Det är extremt omoget att kopiera någon annans kommentar och jävligt patetiskt, kom med något eget istället jävla tratt.
Fixa en skiva med OS på, på valfritt sätt och formatera modermodemet och routern, då kommer det garanterat funka.
Mvh davve