Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina grannar - Sexdårarna

Postat av Guinness.0.6l den 2 Juni 2011, 17:18
97 kommentarer · 1 039 träffar
Hej allihopa.

Tänkte dela med mig utav händelser de senaste veckorna.

Det är så att jag bor i ett hyreshus med 4 våningar. Jag bor tillsammans med min sambo och vi bor på andra våningen.

Vi har på den sista tiden hört HÖGA ljud från några som har sex i huset. Det är inte någon gång i veckan eller så utan flera gånger om dagen! Deras ljud från knullande ekar i hela trapphuset så det är väldigt svårt att gå miste om det.

Det hörs även ut genom deras vidöppna fönster. Brukar vara en gång på morgonen, en gång på dagen och en till flertal på kvällen.

Jag var säker på att det var de som bodde ovanför oss (3evåningen) tills igår.

Igår när jag stod och borstade tänderna så hörde jag tjejen börja skrika och stöna överdrivet högt. Det är inte vanligt stön och lite orgasmiska skrik utan det låter ungefär som en amerikansk hårdporrfilm med 5 negrar med 40cm köttpålar som tar sig an en liten tonårsbrud.

Men jag bestämmde mig för att gå ut i trapphuset och ta reda på vilka det egentligen var som höll på. Det visade sig att det var paret som bor på 4e våningen. När jag stog utanför deras ytterdörr var det HELT SJUKT. Man hörde fan allting; smisken, stönen, kommandona, daskande skinkor osv. Det var som att stå brevid ljudkällan så tydligt det var.

Nu undrar jag vad jag ska göra åt saken för jag pallar fan inte mer. Ska jag filma med mobilen utanför deras dörr eller ska jag ringa hyresvärden och be dem säga åt? Ska jag knacka på? osv.

Kan filma nästa gång och youtuba upp spektaklet om ni vill.

Kan tillägga att dessa människor är inte snygga eller ser det minsta bra ut. Riktiga trash.

Edit: Ni som kommer med sarkastiska kommentarer om "hur jobbigt det kan vara" kan ju sätta sig i samma sits. Sätt på en en porrfilm i rummet brevid och försök somna när du ska börja jobba 05:30

edit: 03/06-2011 00:38
Verkar inte bli något knull däruppe idag. Kanske har de skavsår eller vad vet jag. Återkommer imorgon. Såg de förövrigt sitta och blossa nere på gården när jag kom hem efter en runda med hundarna, kanske var det en efter-ligget cigg?
Mvh Guinness

Edit 04/06
Tja. vet att alla är sugna på att se film på detta, hade också velat det haha. Men jag har jobbat nattskift igår och idag så jag har ej varit hemma runt deras tidsrutiner. Men ikväll får vi hoppas på det bästa.
Skulle någon vilja ge exempel på en "argalappen" kanske? Skulle vara najs om man hade någon rolig lapp som t.ex på www.argalappen.se

Ha de gött sålänge!
Föregående tråd
Nästa tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..