Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vaknar förvirrad

Postat av yoloswag den 2 Juni 2011, 17:11
2 kommentarer · 539 träffar
Det här kanske låter lite skumt. Men under så gott som hela mitt liv har jag något riktigt skrämmande hänt mig.

När jag vaknar på morgonen så är jag extremt förvirrad. Jag har kvar olika "tankar" ifrån drömmar och agerar helt irrationellt. Ett exempel är att jag vaknar, och av någon anledning så känner jag att jag måste gå ut ur huset av någon anledning, till exempel att det finns en bomb eller liknande. Det gjorde att jag for upp ur sängen och till ytterdörren, först då klarnade tankarna till och då kände jag mig minst sagt oroad och skrämd.

Det är riktigt obehagligt. Det otäcka egentligen är att jag vet att jag är vaken. Men trots detta så finns en stark "tänk om" känsla som gör att jag ändå gör olika saker. Detta tillstånd varar inte särskilt länge, några minuter som mest.

Som ni förstår så är det egentliga problemet här att jag är rädd för att jag ska göra något farligt, antingen med mig själv eller andra.

Någon som har upplevt något liknande och/eller har vet något om detta fenomen?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..