Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bo hemma, ett helvete hjälp

Postat av Låst Konto 123 543 den 2 Juni 2011, 14:36
22 kommentarer · 273 träffar
Tjenare, är nu 18 år och ska börja sista året på gymnasiet efter sommarn

Har morssan, farssan och en lillasyster på 13 år som driver mig till vansinne varje dag

Nyligen till exempel så skulle päronen dra på promenad och gorma och skrek över vad som gäller här hemma, och ville ha allting uppsagt så att jag förstått? wtf jag e inte 3 år

Dom lämnar även ytterdörren öppen, vilket jag absolut aldrig skulle få göra. När jag kommenterade detta fick farssan adhd minst sagt och sa att det var de som gäller #??#!"#
eftersom syrran inte har med sin nyckel

Han fick då ännu mera damp när jag sa att vi lika gärna kunde slänga hennes nyckel eftersom hon aldrig behöver ha med sig den, morssan kom då som nån slags advokat och sa
"det behövde du aldrig när du va liten:@"

Helt plötsligt har jag också blivit husets städhjälp, måste blivit så när jag sov eller något? jag minns då inte att jag signat upp på något

Kan gå med på att ta diskmaskin och tvätta mina egna kläder men vart e allting påväg

Har ni det liknande hemma, isåfall vad gör ni för att underlätta eller lösa situationerna?
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..