Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fest i skogen...

Postat av Brunn1 den 1 Juni 2011, 20:33
23 kommentarer · 313 träffar
Tjah fragbite!

Kom precis hem, är helt skräckslagen efter vad jag nyss skådat. Tänkte att en sån här fin kväll passar ju ypperligt till en fin skogspromenad i solskenet. Där jag promenerade finns det en liten sjö och ungefär i mitten av den sjön finns det en udde med en massa granar på. När jag går där runt sjön hör jag konstiga ljud från udden där, blir självklart grymt nyfiken på vad det kan vara, aldrig hört dessa ljud förut.

Min polare som var med mig ville absolut inte besöka udden, kunde ju vara vad som helst där... så han drog hem snabbare än blixten.

Men jag bestämde mig för att undersöka saken närmare, drog fram en hammare och började spika ihop en flotte, och hittade en åra stående mot en gammal tall. Börjar paddla mot udden och hör ljuden allt närmare, lät ungefär som massor med ankor som lirar elgittar (WTF?).

När jag kom iland började jag smyga bakom träden, och till min förskräckelse ser jag ett tjugotal bruna varelser stå där och dansa och skrika, en av dom vänder sig om och jag synar en bäverjävel med en absolut vodka i handen, bävern blev rasande när han såg att nån kommit till deras territorium, han skrek och ropade på polarna som började rusa mot mig med en väldans fart, jag greps av panik och började springa allt vad jag kunde mot flotten, men dom där jävlarna är snabba ska ni veta, de sprang snabbt ikapp mig och jag fick en högerkrok rakt över näsan, kände hur ilskan i mig växte, för det första såg dom ut att vara minderåriga och de kan inte förstöra naturen på det viset.

Men jag hade ingenting att säga emot utan de jagade ut mig till flotten och stod och gapskrek, busvisslade, pekade finger och spottade efter mig. Ingen idé att försöka slåss mot sådär många själv, dessutom såg en av dom ut att ha tränat styrke många år, grova armar som fan och ett stort ärr över halva ansiktet, deras slagskämpe helt enkelt.

Aja jag tog mig därifrån med bara en krokig näsa, kunde slutat värre med tanke på att de där jävlarna inte har några spärrar.

Disk: Tycker ni att bävrar ska få bruka alkohol på det viset?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar