Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken kväll alltså..

Postat av Joje af Kumla den 30 Maj 2011, 00:00
20 kommentarer · 252 träffar
Gårdagen började ju bra.. Brudens föräldrar skulle vara borta större delen av kvällen (skulle tydligen ut och äta och sedan gå på bio). Så vi bestämmer oss att ha det mysigt hos henne. Typ en film popcorn och dricka! Rubbet! kvällen går ganska bra och ja det ena leder till det andra och vi hamnar i hennes säng. Just när vi är i mitten av det hela så öppnas ytterdörren och hennes föräldrar dyker upp! Tjejen drabbas då av panik och börjar tjafsa om att hon inte hade berättat att jag skulle vara där och att hennes föräldrar skulle ta illa upp om de upptäckte mig! Hör hur de närmar sig rummet och tjejen säger åt mig att hoppa ut från balkongen! Jag hinner inte ens raffsa åt mig byxorna och kalsonger innan jag hör dem utanför dörren! Så jag hoppar ut (som tur var bor hon på första våningen) och kutar därifrån!

När jag kommit runt hörnet på bostadsområdet där hon bor så lyckas jag få tag i en kartong att dölja kuken med! Jag lyckas ta mig hem dock inte utan problem.. tex. ett äldre par som var ute och gick med sin hund såg mig :S Dessutom tror jag att en kvinna som var ute och gick lyckades få syn på mig!

Diskussion:

Vad skulle ni ha gjort? Stannat kvar eller lagt benen på ryggen?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..