Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Något sjukt hände mig.

Postat av koklittan den 29 Maj 2011, 16:47
13 kommentarer · 900 träffar
Tjenare grabbar, har en sjuk sak att berätta! (för mig var det sjukt).

Det var alltså en dag när jag hade jättetråkigt. Jag satt och spelade wow/cs med mina datorpolare, satt verkligen konstant hela dagen tills jag gick och la mig, det var en lördag, jag spelade kanske hela dagen.

På kvällen ca klockan 22.00 så ringde det en kompis till mig, mamma svarade och ropade på mig att jag skulle hämta telefonen, jag hade suttit hela dagen i mitt rum och släckt lampa, så hade inte sett ljuset på några timmar, och eftersom det var mörkt ute (det var vinter) så var jag tvungen att tända lampan.

Jag gick upp ur stolen, tände lampan och kollade på lampan så att den tändes såklart, gick till trappan och precis innan jag skulle sträcka mig till mammas hand så får jag något "dampryck" kan vi kalla det. Det var helt sjukt.

Det var som om jag fick en IRL flash mitt i pannan, allt blev ljust i mina ögon, jag fick något ryck, igenom hela kroppen, ramlade ner på marken, skakade till några gånger och låg på ryggen. Tror jag fick en snabb svimning eller något, vaknade kanske någon sekund efter av att mamma frågade "Vafan gör du?"

Jag satt kvar några sekunder och svarade, "haha jag vet inte, vafan hände?"
mamma- "ingen aning, här är telefonen"

Jag tog telefonen och pratade lite random med min polare, jättenödvändigt samtal, han ville "joina" skype.....

Men iallafall, vad var det egentligen som hände tror ni?
När jag själv tänker tillbaka på händelsen så känns det helt knasigt av det hela, har också frågat alla mina kompisar av vad dom tror att det är, alla har sagt att det verkar sjukt och vissa tror mig inte.

Men vad tror ni att det kan vara?
Har det hänt er någon gång?
Kan det vara att jag fick en chock av något?
Kanske ätit mycket godis osv och inte sett ljuset, inte vet jag?

Diskutera vad ni tror det var, och hur sjukt låter det egentligen inte?

Tack för seriösa svar, vill veta vad det var, vill lätt göra om det, det var skitballt :D

Har detta hänt dig eller en kompis?

31 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..