Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ComHem XXL 50-100 Problem, HJÄLP!

Postat av 4n73 den 28 Maj 2011, 13:29
10 kommentarer · 311 träffar
Hejsan! Vi har nyligen införskaffat oss och installerat Com Hem 50-100 XXL. Vi ligger på 9mbt/s när vi laddar ner. Fast jag struntar fullständigt i hastigheten så länge spelen som kräver bra internet fungerar som det ska. Så när jag kör cs så har vi en aning högre ping+ att jag laggar när jag skjuter och köper o lite sådant. Spelade precis med vårat gamla internet innan som var 24mbt och det fungerade som det skulle och hade lite bättre ping och det var också inget lagg. Ja problemet är det att efter att vi fixat in den nya XXL skiten så tycker jag bara att det ända som förändrats är hastigheten på när man tankar ner, resten är bara dåligare.. Pingen är högre och man som sagt laggar. Finns det någon inställning jag bör göra? Är så himla förbannad.

Detta är vad jag har: http://www.comhem.se/comhem/br edband/abonnemang/bredband-abo nnemang/-/6336/17518/-/index.h tml

Fick 44mbt/s när jag gjorde bredbandstestet eller vad det heter. Med internet innan fick jag 23.

Tack på förhand! :)

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..