Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

idrottslektion...

Postat av GalneGunnar den 27 Maj 2011, 02:34
7 kommentarer · 201 träffar
Hej alla glada fragbite medlemmar! Ni må vara glada men det är f**an inte jag iaf... Vknade upp på morgonen hur j**ävla glad som helst och tänkte att ååh f**an detta kommer bli en skön dag , eftersom det var soligt ute , vi hade inte så mkt kvar att göra i skoan. Men som sagt vi hade ju idrott idag , det är väl inte den roligaste lektionen tycker jag , känner mig inte så trygg.

Men som sagt det var idrott som stod på schemat. Vi skulle köra kurregömma utomhus, hade f**an inte splat de på sk**it länge så visst det kunde bli ganska kult.

Alltså f**an det jag försöker säga är faktiskt att det är inte själva idrotts lektionerna som är tråkiga eller jag e inte för tjock eller så att jagb inte orkar springa , det är mer efter idrottslektionerna som rodnader och den otrygga känslan börja krypa fram, känns mest som ähh jag sk**iter f**an i duschen idag... Men då känner jag mig så ohygienisk.

Tycker ni de äckligt att inte duscha efter en idrottslektion?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..