1
idrottslektion...
Postat av GalneGunnar den 27 Maj 2011, 02:34
7 kommentarer · 201 träffar
Hej alla glada fragbite medlemmar! Ni må vara glada men det är f**an inte jag iaf... Vknade upp på morgonen hur j**ävla glad som helst och tänkte att ååh f**an detta kommer bli en skön dag , eftersom det var soligt ute , vi hade inte så mkt kvar att göra i skoan. Men som sagt vi hade ju idrott idag , det är väl inte den roligaste lektionen tycker jag , känner mig inte så trygg.
Men som sagt det var idrott som stod på schemat. Vi skulle köra kurregömma utomhus, hade f**an inte splat de på sk**it länge så visst det kunde bli ganska kult.
Alltså f**an det jag försöker säga är faktiskt att det är inte själva idrotts lektionerna som är tråkiga eller jag e inte för tjock eller så att jagb inte orkar springa , det är mer efter idrottslektionerna som rodnader och den otrygga känslan börja krypa fram, känns mest som ähh jag sk**iter f**an i duschen idag... Men då känner jag mig så ohygienisk.
Tycker ni de äckligt att inte duscha efter en idrottslektion?
Men som sagt det var idrott som stod på schemat. Vi skulle köra kurregömma utomhus, hade f**an inte splat de på sk**it länge så visst det kunde bli ganska kult.
Alltså f**an det jag försöker säga är faktiskt att det är inte själva idrotts lektionerna som är tråkiga eller jag e inte för tjock eller så att jagb inte orkar springa , det är mer efter idrottslektionerna som rodnader och den otrygga känslan börja krypa fram, känns mest som ähh jag sk**iter f**an i duschen idag... Men då känner jag mig så ohygienisk.
Tycker ni de äckligt att inte duscha efter en idrottslektion?