Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rätt eller fel? Vad tycker du?

Postat av tvåfyraåtta den 26 Maj 2011, 22:05
8 kommentarer · 203 träffar
Hejsan kära fragbitare, hoppas ni har det bra idag!

Ok, här kör jag. Detta kommer inte heller vara en lång "dryg" tråd så alla ni "haters" där ute, ni kan andas ut :-)!

Jo jag tänkte på att alla har ju ofta en tendens att klaga på andra men även ge positiv feedback. Men jag har aldrig förståt vad folk tycker är rätt eller fel.

Jag funderar på att göra en undersökning här på forumet och där ute i "verkliga" världen. Alltså jag kommer gå runt och intervjua för detta är faktiskt rätt så intressant att få veta vad andra tycker och tänker om världen.

Så det vi eller jag kan börja med är ju att fråga er för att se vad just du säger om rätt och fel. Vad tycker just du är rätt? Är det kanske rätt att äta växter eller kött?

Är det kanske fel att svära. Ja alla har ju sin åsikt den ena är inte sämre än den andra, men istället för att klaga på någon tex säga "fan vad ful tröja" skriv här, vad tycker du inte om och vad tycker du om?

Ni som kommer säga att denna är meninglös, så är den faktiskt inte det. För det kan vara bra att tala om vad man gillar och inte gillar. Gillar ni inte mig så är det helt OK att skriva det. Absolut, för det är ju denna trådens syfte.
Så vi tar ett exempel!

Rätt? Jag tycker att det är rätt att invandrare kommer in i Sverige

Fel? Jag tycker det är fel att kränka någons integritet!

Ni får absolut uttrycka er på detta vis också:

Jag GILLAR
Jag GILLAR INTE

Så Fragbite vad säger ni om rätt och fel. Kan vara vart som helst :-)

Over N out, kram från eran Anton!

Är det rätt att kränka någon?

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar