Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Inbrott" WTF?

Postat av LaserhesteN den 26 Maj 2011, 18:20
7 kommentarer · 217 träffar
Halloj!

NU är det såhär att det händer konstiga grejer här hemma (Och nej, inga spöken)

Ska dra det kort:

Farsan, som jobbar 500m från hemmet, går hem på lunchen ibland och äter, som han gjorde igår, och när han kom hem så märkte han att det fattades (endast) 100kr från en skål me några hundra kr i köket. Han tänkte inte mer på det utan tänkte att det kanske var jag, mor eller mina bröder som hade tagit dom.

Men idag när han kom hem igen, så berättade han att det försvunnit en till 100-lapp. Och det konstiga är att ingen i familjen, mer än han, har varit hemma (Och nej, det är nte han som trollar) och ingen har erkänt att någon har tagit några pengar, och tror inte någon i famlijen har tagit heller.

Så jag undrar: Hur i ******* kan detta komma sig? Om det är någon tjuv, varför tar de bara 200kr ?

* Kan tillläggas att min ena bror tabbade bort en nyckel för några veckro sedan, men det var enligt han, inte i närheten av huset. Samt att våra grannar, som även är min farbror + kusiner, är de enda som har tillgång till vår nyckel, och har svårt att tro att dem tar pengar...

Så, någon som har varit med om något likande?

*En viktig sak som jag glömde nämna, var att idag då, när pengarna fattades så var det samtidigt en katt inne, grannens katt, som tror att den bor här... Så någon måste gått in och samtidigt inte märkt att katten sprungit in som bevis att någon har vart inne.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..