Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
man vill låna ut men jag själv skulle aldrig gjort det :S inte om det är en vän som mantappat kontakten med och man vet inte har pengar och när han lurar maffian kommer han garanterat lura dig
En polare till mig och en polare till han(HEHE) var in till ett gammalt hus i trakterna där dom bor. Men det visade sig att huset ägdes av någon och nu får han inte gå på stan själv o.s.v.
Hells Angels är efter honnom för ägaren var tydligen medlem eller något sånt. Ganska läskigt om jag får säga det..
Först tänkte jag: Jahapp.. någon som vill skojja lite, whatever - let him have it!
Sen läste jag #204 och la märke till vem författaren var. Säger bara - Don't let him have it! Du är löjlig litzor! Hoppas att du har mer respekt irl!
Haha om detta är sant så kmr dom inte döda han för 100k... han kmr snarare bli slav åt killarna och få börja göra massa skitjobb annars så hotar dom med att döda.. Någon som vill se ett nästan EXAKT likadan scenario se filmen Pusher.. yeye va aldrig skyldig någon pengar asså..
grejen är att om han lyckas få ihop sina 100k så kommer killarna att pressa han på mer å mer pengar som dom vet att han aldrig kmr kunna få ihop (när han inte betalar tillbaka så torterar dom han lite och säger att nästa gång så är det slut med han eller nån familjemedlem osv).. Dom säger att saker har blivit försenade, maffiakillen var skyldig någon annan pengar pga hans skuld osv, saker för att sen tvinga han till massa skit, bull men det är så det funkar i den kriminella världen
Jag vet inte men ibland undrar jag om snutar sitter på fragbite och skriver sånna här trådar för att fortsätta sprida skräckpropaganda och "uppmärksamma" ungdomarna....en fundering jag haft länge länge
Om detta nu stämmre dock så försök ta hand om din polare och visa han den ljusare vägen
Jag har ingen kontakt med denna polare längre men jag låbnade inte ut någrapengar till honom. Har inte hört ett skit om hnom så troligen har han blivit mördad av maffian.
Säg att du pungar upp 100K för att din, ska vi kalla honom före detta vän(med tanke på att ni glidit isär) för att han varit en idiot och gjort saker mot folk man inte ens skulle våga driva med?
Tror du han tvärt lägger av med sina droger och aldrig mer sysslar med sånt och ett tack är allt du får?
Eller tror du att han kommer fortsätta med skiten, eftersom han nu är räddad ur situationen?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
En polare till mig och en polare till han(HEHE) var in till ett gammalt hus i trakterna där dom bor. Men det visade sig att huset ägdes av någon och nu får han inte gå på stan själv o.s.v.
Hells Angels är efter honnom för ägaren var tydligen medlem eller något sånt. Ganska läskigt om jag får säga det..
Sen läste jag #204 och la märke till vem författaren var. Säger bara - Don't let him have it! Du är löjlig litzor! Hoppas att du har mer respekt irl!
puss!
grejen är att om han lyckas få ihop sina 100k så kommer killarna att pressa han på mer å mer pengar som dom vet att han aldrig kmr kunna få ihop (när han inte betalar tillbaka så torterar dom han lite och säger att nästa gång så är det slut med han eller nån familjemedlem osv).. Dom säger att saker har blivit försenade, maffiakillen var skyldig någon annan pengar pga hans skuld osv, saker för att sen tvinga han till massa skit, bull men det är så det funkar i den kriminella världen
dålig myt dessutom
Om detta nu stämmre dock så försök ta hand om din polare och visa han den ljusare vägen
Hoppas allt går bra
fred o kärlek
Tror du han tvärt lägger av med sina droger och aldrig mer sysslar med sånt och ett tack är allt du får?
Eller tror du att han kommer fortsätta med skiten, eftersom han nu är räddad ur situationen?
hahahaha sånt gör inte dom. Lovar dig. Din kompis ljuger för dig.
"Tjenare, är det HA? Bra, ehm min polare är borta och jag undrar bara om ni har dödat honom?"