Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni som ska gå ner i vikt, vänta ej, ezy.

Postat av grapple den 26 Maj 2011, 00:26
46 kommentarer · 308 träffar
Tjenare.

För bara ett halvårsen kunde jag hänga på fragbite och se en tråd av denna. Tänkte, oj har det ultimata knep hur man tappar vikt!!!
Gå ner i vikt vanligt är något man hört om, men inte orkar läsa på, eftersom det verkar så krångligt.. Svar nej, byt lite matvanor, du behöver inte ens ändra din livsstil speciellt mycket.

Kan ju säga att första 5 kg var ganska jobbiga, ovana, byta kostvanor, tänka lite mer på vad man stoppar i sig. känns hårt till början, men det släpper. Sen i långa loppet så lever man på som vanligt, äcklad av att käka pizza chips m.m, upplever inte samma sug, man känner sig fräsch! sköter vardagarna noga med mat och godis kan man leva flott på helgerna. Konsumerade själv större mängder alkohol och mat utan att direkt tänka mig för och jag gick ner bra ändå. Troligtvis för jag skötte vardagarna.

VARFÖR?

*Self boost, du höjer ditt utseende med många poäng

*Kläder sitter SJUKT mycket snyggare, hur gött är inte det?

*Riktigt kul mission i efterhand, önskade att man var fet igen så man kunde köra en period till, skit kul förändring.

GÖRA:

Det är så enkelt som, ät mindre än du förbrukar. Du behöver inte gå en mil om dagen, du kan ha noll aktivitet, men det gäller att inte stoppa i dig för mycket då heller.

ENKLA TIPS:

* Skit i mackan innan läggdags.

* Tänk vad du stoppar i dig, skippa socker läsk.

* Minska potionerna sakta men säkert, du krymper magsäcken fort och kommer bli mätt på lite mat.

Äter ungefär hälften av vad jag åt innan, gått ner från 90kg til 75kg, tror jag ligger på 73-74kg nu till o med. Tappar ungefär 1kg i veckan.

frågor skriv, puss o kram.
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..