Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Het Arbetsgivare

Postat av qu!Nt den 25 Maj 2011, 16:47
3 kommentarer · 269 träffar
Tjenare människor.

I Tisdags var jag på en jobb-intervju på ett boende för folk som har alkohol, -drog problem. Hur som helst, hon som intervjuade mig var taméfan den vackraste kvinnan jag sett i hela mitt 22åriga liv. Jag har ett annat jobb så det är inte jättestort nederlag ifall jag inte får jobbet, men hade vart schysst.

Hade tänkt att slänga iväg ett sms till henne om jag inte får besked på Fredag, då jag inte fått jobbet, eftersom hon skulle höra av sig senast på Fredag. Fråga mig inte varför jag har hennes mobil nr. Jag fick sms förra veckan i Onsdags: "Carina från ---- boende. Undrar om du fortfarande är intresserad?" Var på en jobbmässa i början av våren, så det förklarar väl saken, lite skumt ändå , men men :)

Intervjun gick la sådär, då¨medelåldern är rätt hög på det stället. Svårt var det att fokusera på själva intervjun då hon hade så otroligt fin näsa & fina ögon, lång e hon med! Well, de återstår att se hur de går. Anyways, denna ljuvliga kvinnan är v'äl runt 35 skulle jag tro. Jag har inget att förlora om jag inte får jobbet på Fredag, så jag tänkte om ni kanske hade lite klyschiga förslag på lämpat man kan skriva?

Själv fundera jag på nått som: Hej Carina. Det är David från Tisdagens intervju! Lust att ta en fika nån gång i nästa vecka? ;-) Kram.

Bjuder på staavffeeel.

Kom gärna med seriösa förslag:)

Skadar ju inte att testa, lär ju inte träffa henne igen precis.
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..