1
League of Legends Maestro
Postat av Koffeinochsocker den 25 Maj 2011, 14:29
8 kommentarer · 421 träffar
Ärade medlemmar på fragbite. Jag kommer till er med ett tungt besvär vägande på mina axlar. Jag hoppas att ni kan lyfta tyngden från mitt hjärta och min kropp genom att besvara denna fråga.
När jag startar upp LoL och planerar att spela några games, då denna dag är en av de få dagar då jag har tid att bara njuta av lugnet och spela lite. Då får jag, varje gång jag försöker starta spelet, detta felmeddelande;
"There was a problem connecting with Maestro. League of Legends will now exit. Please try restarting the application".
Jag har givetvis gjort så som felmeddelandet begär, och startat om programmet flera gånger. Stängt av processer och hela fadderullan. Men det fungerar fortfarande inte.
Nå, vad är på tok och vad ska jag göra för att lösa det?
Tack på förhand :)
Edit: Skrev facebook istället för fragbite. Jag ber ödmjukast om ursäkt.
När jag startar upp LoL och planerar att spela några games, då denna dag är en av de få dagar då jag har tid att bara njuta av lugnet och spela lite. Då får jag, varje gång jag försöker starta spelet, detta felmeddelande;
"There was a problem connecting with Maestro. League of Legends will now exit. Please try restarting the application".
Jag har givetvis gjort så som felmeddelandet begär, och startat om programmet flera gånger. Stängt av processer och hela fadderullan. Men det fungerar fortfarande inte.
Nå, vad är på tok och vad ska jag göra för att lösa det?
Tack på förhand :)
Edit: Skrev facebook istället för fragbite. Jag ber ödmjukast om ursäkt.