1
Moppee
Postat av Brolk den 24 Maj 2011, 14:13
8 kommentarer · 173 träffar
Tjenare jag och min polare har trimmade moppeder Reiju RRX (Ni som vill veta) dem går i ca 88-95 KM/H det som hände var att vi åkte och poliser möter oss och drar efter oss efter ett tag kör polisen upp brevid mig och skriker att jag ska sakta ner men istället gasar jag på mer efter en stund så tappar vi polisen genom att åka upp för en stig in i skogen men när jag väl håller på att åka hem så ser jag min polares moppe ligga i gräset och polisen håller i honom jag åker förbi och polisen stannar med honom efter ett tag så stannar jag moppen ca 40 M ifrån polis bilen jag springer fram och skriker polisen tappar fokus och min polare springer och tar sin moppe samtidigt som polisen märker det springer dem efter mig eftersom min polare åker på sin moppe men dock kommer jag fram till moppen och kommer iväg Nu till min fråga:
Vad kan hända? dem såg bara min väns ansikte ingen reg skylt eftersom vi har tagit bort dem på mopparna.
Vad kan hända? dem såg bara min väns ansikte ingen reg skylt eftersom vi har tagit bort dem på mopparna.
Bra med trim
14 personer har röstat