Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paranormal activity..

Postat av jesusgod den 23 Maj 2011, 18:04
20 kommentarer · 474 träffar
Ser skitmånga kommentarer på filmsidor och liknande sidor om dessa värdelösa jävla filmer där folk tycker att det är dom bästa skräckfilmerna på 50 år.

Låt mig bara säga att jag såg 1:an på bio och det var ett gäng pensionärer på 65-70 år som skrattade sig igenom hela filmen och buade till slutet av filmen. Exakt vad är det som är bra? att man väntar i över en timme på det ska hända något och när det väl gör det så slutar filmen? Ge mig ett stort hus och en filmkamera så lovar jag att jag klarar av att göra en bättre film.

Jag är inte ett dugg kräsen när det gäller film och brukar aldrig kritisera filmer men att folk tycker dom är bra är ju helt jävla otroligt så att man blir galen. 90% av filmerna är rent jävla bullshit, precis som att jag skulle ta en filmkamera och filma när jag och min familj pratar med varandra skulle inte det vara jätteintressant!? Och själva iden om att det ska bli mer verklighetstroget bara för att man har en enkel kamera är ju bara idiotiskt när man vet att det är en film...

Vad tycker ni om dessa 2 äckliga skitfilmer? p12 får inte svara btw

Är dom bra?

36 personer har röstat

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..