Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Feedback på träning!

Postat av Honstineftw den 22 Maj 2011, 23:15
60 kommentarer · 200 träffar
Hallå, jag har nu börjat träna på allvar och skulle vara mycket tacksam för all feedback jag kan få.

Jag är lite "biffigt" byggd, runt 185 lång, vägde för 1 månad sedan runt 100kg, och idag när jag vägde mig vägde jag 90kg.

Jag har fortfarande lite fett kvar runt magen som jag vill bli av med. Vill även försöka få fram magmuskler och armar/rygg! Se allmänt biff ut med andra ord :-)

Såhär ser mitt schema ut just nu som jag endast kört i drygt en vecka, det är ganska mycket träning, men ska försöka så gott jag kan, kommer jag klara det eller är det kört att ha det såhär tufft?

Måndag: GYM 1 timme-1.5 timme. på kvällen fotbollsträning (Korpen)

Tisdag: GYM 1 timme-1.5 timme. på kvällen fotbollsträning (Korpen)

Onsdag: Jogging 6km

Torsdag: GYM 1 timme-1.5 timme. på kvällen EVENTUELLT fotbollsträning (Korpen) (Annars blir den på fredag)

Fredag: GYM 1 timme-1.5 timme. på kvällen EVENTUELLT fotbollsträning (Korpen) (Annars blir den på Torsdag)

Lördag: Korpenmatch 2x20 min, jogging 6km

Söndag: Jogging 6km

*OBS Jag är målvakt i korpen laget!! OBS*

Jag undviker att äta saker jag vet är onyttigt, faktiskt äter jag väldigt lite, igår (Lördag) åt jag bara middag, och idag (Söndag) så åt jag också bara middagen, har mycket svårt att äta frukost, kan dock äta lunch någon gång ibland, efter och före gympassen försöker jag dock tvinga i mig nåt att äta så gott det går, brukar köra en Gainomax två ägg och 2 quorn filéer efter jag gymmat klart (Proteinrikt)

Finns risk att detta blev ganska rörigt nu, men hoppas det går att förstå, är oerhört tacksam för alla tips jag kan få, kosttips samt träningstips!

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..