Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Minecraft rant

Postat av Blastox den 22 Maj 2011, 12:17
10 kommentarer · 189 träffar
Tjena, som alla vet så har ju minecraft vart uppe ett väldigt bra tag i beta och det vart väl så att Notch sa något om att fullversionen skulle dyka upp i slutet av detta år.

Men jag ser fortfarande samma återstående problem så som t.ex HS_err_pid**** problemet som flera haft med .exe filen, min nya dator med grey screen efter 1-2timmars gameplay.

Lagg har fixats delvis men inte fullt ut men jag antar att han och hans crew kanske försöker ge sig på problemet senare.

Det som stör mig mest är väl att han planerar mer resor och liknande när han gott o väl skulle kunnat spendera några timmar åt att koda och fixa buggar som funnits sen alfa, visst har han rätt till ett liv men det känns som att mojang teamet degar i soffan och tittar på tv under dagarna medans andra användare hjälper varandra så gott de kan.

Känns lite som att det är mer mods som håller liv i spelet än självaste skaparna, dunno why men snubben sitter på en guldgruva och kliar sig i röven med mynten typ.

Lite random rant men har inte sett några större klagomål förutom på minecraft forumet som snabbt blivit borttagna, dvs dom är inte så förtjusta i klagomål i guess lol.

Är det någon annan som har ungefär samma åsiker som mig eller ser ngt mer negativt hos mojang?

Låt något annat företag köpa upp Mojang? T.ex Valve?

24 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..