Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xperia mini pro!

Postat av Dino1993 den 21 Maj 2011, 18:57
1 kommentarer · 174 träffar
Snor denna tråd från duddle.

När jag kollade min mobil stod det typ något om "Sony Ericsson Operative blabla - Kräva fram en stängning?" Jag klickade nej, men hela telefonen hade hängt sig. Jag stängde av och försökte sätta igång luren igen, vilket inte funkade.

Med lite hjälp från en polare fick jag aktivitetslampan att lysa rött (Han snackade om att vi gjorde en återställning)

Jag kan ingenting om mobiler, ännu mindre om Android

Jag pillade ut SIM kortet och minneskortet och fick igång den, tydligen var det SIM-kortet som gjorde att det inte gick att starta luren, så just nu använder jag den som MP3.

Jag undrar ifall ni, käre Fragbitare, har varit med om något liknande och vet vad det handlar om, har något tips, eller vad som helst som kan hjälpa. Skulle uppskatta ifall ni skulle vilja dela med er av detta.

Juste! Höll på att glömma: När jag försöker starta luren så vibrerar den bara snabbt (0.5 sek)
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..