1
FB:are, är ni lyckliga?
Postat av crambamboli den 18 Maj 2011, 23:47
26 kommentarer · 212 träffar
1. Känner du dig glad just nu?
2. Vad gör dig glad just nu?
3. Är du inte det?
4. Isåfall, varför inte?
5. Har du komplex över nånting?
6. Hur blir man lycklig igen?
Jag börjar.
1) Inte på länge.
2) Typ... huskys replays, HIMYM, roliga kollegor, att typ alla mina vänner kommer hem till sommarn, drömmen om att bli MC på mckinsey. Tommare (om det ordet finns) har inte livet varit på länge.
3) Nä
4, 5) Stressar 9h om dan på jobbet, 4-5 h omtentaplugg varje dag just nu. Nöjen kostar pengar. Vänner kräver tid.
Har inget just nu. Sista p&l-biljetten tog slut för nån dag sen. Blocket vill ha 4 papp för en.
Min bästa tjejkompis/kk flyttar till italien.
Konstant prestationsångest och mindervärdeskomplex för att jag är bra på mycket men inte bäst på nåt.
Jag kom sist på bowlingen med jobbet idag.
2. Vad gör dig glad just nu?
3. Är du inte det?
4. Isåfall, varför inte?
5. Har du komplex över nånting?
6. Hur blir man lycklig igen?
Jag börjar.
1) Inte på länge.
2) Typ... huskys replays, HIMYM, roliga kollegor, att typ alla mina vänner kommer hem till sommarn, drömmen om att bli MC på mckinsey. Tommare (om det ordet finns) har inte livet varit på länge.
3) Nä
4, 5) Stressar 9h om dan på jobbet, 4-5 h omtentaplugg varje dag just nu. Nöjen kostar pengar. Vänner kräver tid.
Har inget just nu. Sista p&l-biljetten tog slut för nån dag sen. Blocket vill ha 4 papp för en.
Min bästa tjejkompis/kk flyttar till italien.
Konstant prestationsångest och mindervärdeskomplex för att jag är bra på mycket men inte bäst på nåt.
Jag kom sist på bowlingen med jobbet idag.