Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur kan man vara så jävla besatt?

Postat av NVMDUDE den 17 Maj 2011, 23:19
15 kommentarer · 306 träffar
Hej,

Under de två sista åren har jag funnit mig i en besatthet, som jag bara inte klarar av att bryta, och har heller inte den blekaste hur jag ska gå till väga.

Så vad är det egentligen jag talar om? joo, en tjej förstås. En helt jävla random dag så blev jag besatt av henne, och I och med att jag inte hade möjligheten att få henne, så har jag försökt sluta prata med henne, men ändå så är jag lika besatt.

Om vi går tillbaka ungefär ett år så var det sista dagen jag träffade henne, men trots det så är hon lika oförglömlig. Pratar med henne gör jag fortfarande, men det förekommer kanske inte ens en gång i månaden.

Så min fråga är HUR I HELA HELVETET är det möjligt att jag fortfarande gillar henne? hur kommer det sig att jag aldrig glömmer henne? finns det något sätt jag kan bli fri detta?

Tacksam för svar.

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..