Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackad router..?

Postat av P-tato den 17 Maj 2011, 18:03
2 kommentarer · 312 träffar
Tjobre, har ett problem.

Delar internet med grannen då min mor är för tattig för att betala för ett bredband själv, vilket leder till att min HCG-karriär förstörs..
Grannen har alltid en dator igång, men han tankar aldrig, säger han själv iallafall.
Men när min syster startar sin dator och kopplar upp sig börjar internet sega utafan, det går inte att uppdatera sidor utan att Adobe crashar, vissa sidor laddar så segt att det inte ens går att ansluta till dom.

Har en anslutning på 8/8 men det är absolut inte så, mitt internet när det går som bäst är uppe i max 7mb/s (ta emot) och kanske 1 mb/s på skicka, men när det är mer än två datorer på routern så laggar det som fan som sagt, har googlat o kollat runt o har hittat att routern kan vara hackad.. gjorde ett test och stod att min router var lokaliserad i Oslo..

Dom som morsan köpte routern av sa att det var bland dom bästa för ett vettigt pris, vilket var runt 800kr.

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4dd299d40d828_internetsawk s.jpg

Så ser det ut för mig..
Nån som vet vad jag kan göra för att hindra det och hålla internethastigheten vid samma nivå hela tiden?

Köpa eget internet kommer förmodligen inte ens på fråga så ni behöver inte kommentera att vi ska skaffa nytt XDDXXDXDDXP

Tack!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..