Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Eshop 247 SE W995

Postat av Emma Zed den 17 Maj 2011, 16:45
7 kommentarer · 278 träffar
Min mobil börjar lägga av så tror det är dags för en ny. Har inte mycket stålar just nu och väntar nog med att köpa iPhone tills nästa kommer (iPhone 5?). Därför tänkte jag inhandla en Sony Ericsson W995. Den verkar bara finnas hos två butiker just nu, Eshop247 och PC City.

Frågan är om man vågar köpa den hos Eshop247 som är billigast? Har inte hört talas om kedjan tidigare och jag tycker hela hemsidan luktar lite "mygel". Ganska mycket bra recensioner hos Prisjakt men också någon enstaka dålig om att dom inte svarar på mejlen eller att fel vara kommit. Hmm..

Direktlänk till telefonen hos Eshop247: http://www.eshop247.se/wpage.a spx?pageno=10&prodId=579

Obs. Läser nu i en forumtråd på ett annat forum där en kille försökt uppdatera sin "x10 Android" som han köpt ifrån Eshop457 men att det inte funkade eftersom mobilen tydligen var importerad ifrån Frankrike och att uppdateringen inte hade släppts där ännu.

Hans egna ord: "Efter lite snackande med både Sony Ericssons support och Eshop247 så fick jag fram att mobilen var importerad från ett annant land (troligen Frankrike) och att 2.1 uppdateringen inte släppts till den ännu. Skickade därför tillbaka mobilen till Eshop i hopp om att det ska lösa sig...

Eshop247, aldrig mer då dem inte informerar om att de importerar mobilerna från andra länder så dem inte är anpassade för den nordiska marknaden.."

Men kan det göra mig något negativt? Jag skall ju aldrig uppdatera 'min' W995 väl? Kan det vara så att det inte finns svenska eftersom mobilen är ifrån Frankrike?

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..