Min lillebror sms:ade fel.
Hej! Jo nu äre så att min lillbrorsa råka smsa sin fotbollstränare nyss att han hatade sin fotbollstränare. han skulle egentligen skicka till en kompis. min brorsa har fortfarande inte fått något svar än, men hur tycker ni att han ska reda upp situationen? ska han skämta bort situationen eller va tycker ni?
min bror tycker detta är väldigt pinsamt
Tack på förhand
MVH
Myt?
Och ifall han säger aha , typ som han inte tror på det. Låt han inte tror det då.
Ska man ljuga bra ska det vara kort och inte för överdrivet.
Så han skrattar när han ser sin tränare och säger att det var en polare som lånade telefonen.
Inget mer, låt det vara simpelt.
Är polarN ute eller?
Om du nu är seriös så är det ju bara att skoja bort det, han skulle iofs ha reparerat direkt och skickat t.ex "haha, jag skojade bara :)", gör han det först nu så känns det ju lite konstruerat.
Han kan ju byta fotbollslag annars, han hatar ju ändå tränaren.
Eller så står han bara för vad han har sagt och säger varför han hatar honom. Fullgott alternativ.
jag råkade ju göra en liten pinsam grej mot min idrottslärare.
vi fick ett mail om uppgifterna vi skulle göra klart till nästa vecka.
då skickade jag tillbaka
"FUCK OFF (lärarens namn)"ändrade både stilen till courier new 72 och blå text så de syntes rejält..skulle igentligen inte skicka de men istället för att sudda tryckte jag på enter..haha
de roliga är ju att man kan skämta med den dära läraren, när han träffade mig sa han "fuck off haha vi lärare i lärar rummet fick oss ett gott skratt iallafall"
hehe