Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The big myth -Jordensundergång.

Postat av tvåfyraåtta den 16 Maj 2011, 22:46
15 kommentarer · 294 träffar
Hejsan eran Anton är här igen och idag vill jag prata om sanning och myter!

Detta kommer inte bli mycket text utan mer ord som ni sedan får säga till om!

Jag har läst väldigt många trådar om just "jordens-undergång" och jag finner det lite konstigt att man tror att det kommer hända, jag dömmer inte någon, jag försöker inte smutskasta någon alls. Alla har sina ideer och allas ideer är bra på sina vis.

Men det går ju lite berättelser om just "21 maj 2011" just nu och en del känner sig hotade och andra inte. Men det jag vill komma fram till är att dom "forskare" som sägs veta när jorden skall dö ut är rena idioter.

Jag är ingen professor men dessa "myter" om just våran planet jorden har vandrar i många sekel, det har varit saker hit och dit om att jorden kommer dö.

"-HJÄLP jorden går under"
"-Big bang kommer återfödas"
"-En komet kommer slå ner!"

Alla dessa saker får er att TRO, tro att jorden kommer gå under. Forskarna är nämligen smarta. Dom använder sig utav en metod som jag själv kallar "Hitlermedoten" vilket är med MUNNEN, ja precis MUNNEN dom är ena jävlar på att snacka dom vet precis vad dom ska säga och i vilket tillfälle dom ska säga det.

Dom säger att dom räknat och räknat och kommit fram till att detta datum kommer vi alla att dö, hur dom vet det? Eller ska jag säga tro det? Jo det är för att dom vill skapa oro i världen dom vill visa att vi inte är trygga dom försöker manipulera oss.

En person som heter Jörgen på 57 år säger att han läst om jorden i 40 år och han vet när det kommer hända han är säker, men snälla? 40år? 40 ynkla år har han läst..jorden har funnits i miljarder år, dom vet inte ett skit.

Det ända som kan övertyga mig är att dom själva tex varit och fikat på en kometen och styr den hitåt vilket är nästintill omöjligt.

Det var det jag hade att säga ni får gärna diskutera fritt kring detta, jag vet att jag kommer få många hat kommentarer men jag får helt enkelt ta det. Jag vill inte se folk rädd, jag lider med dom om jag ska vara ärlig.

Så snälla frukta inget kring detta, han är gammal och vet inte vad han ska säga innan han dör! Ha det bäst nu och sov lugnt, kram på er!

Tror på detta?

38 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..