Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Orgasm tråden

Postat av jesusgod den 16 Maj 2011, 20:26
43 kommentarer · 351 träffar
Hittade en sjuk text som jag ville dela med mig av!

Jag började masturbera när jag var 6-7 år och har under åren kommit på olika tekniker för vad man ska göra av den jobbiga sperman.
Från början så kom det ju inte så mycket så det var ju bara att torka bort med lite papper men under senare tonåren så kom det ju loads. Så började träna pc muskeln eller vafan det heter. Tränade upp den så pass mycket att om jag koncentrerade mig jättemkt och spände alla muskler i hela kroppen när jag fick orgasm så gick det att hålla tillbaka sperman.

Men det är ju såklart inte lika skönt som att slappna av och bara låta det komma. Började runka vid datorn och sagga ner varje handduk jag hade som jag sedan fick slänga för kunde ju inte lägga stenhårda handdukar i tvätten 24/7.
Sen en dag när jag satt och bajsade så drog jag en runk efter och sprutade ner i toan. Tyckte det var klockrent! höll på sådär i cirka 2 år, man måste vara jävligt snabb med att spola annars fastnar sperman och det kan bli ett jävla jobb att få bort den.

Och mina vänner! idag kom jag på den bästa och sjukaste tekniken ever! funkar överallt!

Precis innan ni ska komma så ta tummen och pekfingret och knip igen förhuden så att allt samlas där inne, helt jävla suveränt! man kan dumpa det varfan man vill!
Svart bälte i runkning jag är så stolt, har haft tjej i 3 år nu så en runk är fan lyxvara.

Någon annan som kan bättre "tekniker"?

Något ni ska testa?

84 personer har röstat

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..