Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Från DotA till LoL

Postat av Blastox den 16 Maj 2011, 00:20
25 kommentarer · 167 träffar
Tjena, satsade på LoL då jag är ganska fattig efter köpet på speldatorn även i väntan på DotA 2.

Dessvärre så känns det som att man gick från ett någolunda bra spelande till något värre, visst, det gör mig inte så värst mycket med denys och liknande men det som gör mig galen är de extremt dåliga team arbetet i lagen, jag har gått på en losing streak på kanske 15 matcher då vissa inte har någon aning om vad de gör.

så nu till min undran, finns det några vettiga LoL spelare där ute som man skulle kunna teama med imorn kanske och få spelet att bli lite roligare.

Gick tillbaks till dotA men jag har inte direkt samma känsla nu, känns lite skumt att punda ut nästan 8000kr på en speldator och sen återgå till ett spel som gjordes vid runt 2001?

Har inga köpta champions ännu men runt 10 -11k ip och är runt lvl 14 snart 15, vet fortfarande inte mycket om items men tänker bara på hur de körs i dotA så det brukar lösa sig, dvs crit, lifesteal etc på "agility liknande heroes" etc.

Hojta gärna till om någon här inne sitter i typ samma sits :)
Dvs oldschool dotA lirare som flyttat sig till LoL och vill lira med lite mer Teamwork.

Oh en extra grej, jag syftar då på casual gaming, inget hardcore direkt, även fast jag brukar vara online varje dag ^^
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..