NHL - Hjälp mig välja lag
Ja, Hockey VM är nu över, och jag har äntligen fått upp ögonen för ishockey.
Jag vill därför se mer, och har beslutat att börja följa NHL. Men för att följa NHL vill jag även ha ett lag att fokusera på. Vilket lag bör jag välja?
Jag lutar åt antingen Philadelphia Flyers eller Chicago Blackhawks. Jag bryr mig inte om ifall det är ett lag som vinner ofta eller inte - huvudsaken är att de är kul att se på.
Finns det något lag som har många svenskar medverkandes?
Skrivet med min Android-mobil
Jag rekommenderar även att kolla på NHL winter classic series på youtube. Där får man följa Pittsburgh Penguins och Capitals möta varandra, se hur det låter i omklädningsrummet, allt snack. Snacket på planen när de ska slåss osv. Riktigt underhållande.
New Jersey är rätt roligt när Tedenby väl får fart på skridskorna :)
Annars Pittsburgh! :)
Förövrigt kan jag inte hjälpa dig med vilket lag du ska följa!
Själv följer jag Ottawa sedan 5 år tillbaks pga att jag valde det laget när jag nötade NHL 06 :D
Lidas, Zäta, Holmström, Kronwall, Ericsson och Franzén >>>>>>>&g t;
Skrivet med min iPhone
Min favoritspelare är Jeff Halpern.
Se Road to the Winter Classic serien, finns på TPB. Frukstansvärt bra serie, är om Capitals och Penguins och man får följa med överallt!
Sen ett lag: Pittsburgh. När Malkin och Crosby är tillbaka kommer du få se varför. Inget lag spelar med så mycket fart, Canucks m.m är duktiga och klart det är kul och se Sedinarna dominera. Men i Penguins går det fort, riktigt fort. Alltid bra hocket då Crosby är med iofs
Rekommenderar starkt Pittsburgh Penguins, har sett dom flesta matcherna i år och det är grymt underhållande hockey dom bjuder på.
Annars San Josè Sharks, spelar lätt den roligaste Hockeyn. Två Svenskar där, varav en DOUGLAS MURRAY, han är rolig för han råkar ofta i bråk, och vinner dessutom.
Kommer ihåg att jag hade väldigt tunga drabbningar med min polare på nhl 99/00 Mellan colorado och detroit redwings
Hoppas du har tid att kolla mitt i natten.. Har inte jag tyvärr :-(
http://www.gratispremium.com/? ref=367301
Washington Capitals är nog underhållande med tanke på Bäckström och Alexander Ovechkin.
För övrigt är Detroit härliga att se då dom alltid säsong efter säsong lyckas få ett slagkraftigt lag och har 4 bra lines att rulla på. Datsyuk är enligt mig den bästa ryska hockeyspelaren i NHL (inkluderat malkin och ovechkin). Jag har alltid gillat lecavalier och st.Louis i tampa bay och anaheim med Perry, Selänne, Getzlaf och c.o.