Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tankarna stoppar tekniken?

Postat av delpaNLover den 12 Maj 2011, 17:53
8 kommentarer · 177 träffar
Hej! Jag har funderat på en sak, varför låter man tankarna stoppa tekniken? Testa och lyft på din skärm, känn hur lite den väger jämnförelse till storlek. Jag skulle slå vad om att det skulle LÄTT gå att få in VGA, HDMI, HDMI mini, DVI D, DVI (den andra)! Sen skulle det gå att få in touch på skärmen, för knapptryck. Sedan skulle du utan problem ha kvar 3D funktionen. Eller? Kolla t.ex hur lite plats apple har för sina Mac-book air skärmar, tänk hur mycket du skulle få plats med bakom där! Sen på en iPhone 4, den är nog 2 cm tjock (uppskattning av min) Där är det extremt bra skärpa, den har dock inte mycket kraft bakom, men en bra batteritid!

Så vad tycker ni? Borde det inte gå att förbättra mycket? Visst skulle det kosta mer, men någon borde endå tillverka den ultimata skärmen.
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..