Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IRC hjälp

Postat av DyggZ den 4 Mars 2005, 00:10
3 kommentarer · 232 träffar
Snälla jag vet att det är dum/onödig tråd men blir snart sne som fan så därför behöver jag lite snabb hjälp av er kunskap..

Tänkte att jag skulle börja använda irc igen men nu e problemet med min auth

sår följande:

00:08:26 [Q]: Username or password incorrect, or you are already authed.
00:08:26 [Q]: For more information, please visit http://www.quakenet.org /
00:08:26 [Q]: If you know your email account, feel free to request your password with:
00:08:26 [Q]:
00:08:26 [Q]: /msg Q requestpassword
00:0 8:26 [Q]:
00:08:26 [Q]: If you are still authed, however cannot access your email account... You can use:
00:08:26 [Q]: /msg Q email
00:0 8:26 [Q]:
00:08:26 [Q]: This will allow you to change your address, you can then use requestpassword, to retrieve your password.
00:08:26 [Q]: Otherwise you will have to create a new account, we apologise for this however there is nothing we can do.
00:08:26 [Q]: Lastly, When you do recover your password, please choose a NEW PASSWORD, not your old one! See the above URL for details.

Jag har skickat massa "/Msg Q hotmail hotmail" men får alldrig något nytt email med ny auth

Så nu Lägger jag problemet i era händer. snälla hjälp
Kan du inte så behöver du ej posta någon kommentar (jag vet att det är en önödig tråd)
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..