1
Polare hotade
Postat av lockeboi den 9 Maj 2011, 00:24
15 kommentarer · 330 träffar
Jag körde 1on1 med en polare, och plötsligt ville han köra kniv, såhär gick det till:
Vi gick mitten på d2, han stabba mig en gång och sedan skjöt jag skallen av honom. Jag sa: Det var min kusse.
Så, vi gick dit igen men jag skrattade igenom hela matchen så jag skjöt skallen av honom.
Han sa: VAD HÅLLER DU PÅ MED IDIUT?!
Jag sa att det var min kusse och att jag ska slå sönder snubben
Vi gick dit en gång till, jag skjöt skallen av honom och han sa "NÄSTA GÅNG JÄVLAR.."
Jag sa att det var min kusin som är kaxig
Fjärde gången gick vi dit igen, jag skjöt skallen av honom och vi satt i vent. Jag har bindat talk på scroll knappen. Jag ryssade och råkade hålla i den lite och han hörde mig garva som SaTaN!
Han sa att han skulle knulla mig i skolan imorgon!
OBSOBS: DETTA HÄNDE INTE IRL, UTAN PÅ CS 1.6!!!!! OBSOBS
Hjälp mig! Ska jag skolka eller vad ska jag göra :S
UPDATE 1:
Sitter just nu i skolan, han verkar inte vara här. Kommer med större update efter jag slutat.
@Ni som tror att jag mytar, gtfo. jag trollar ej. Något äckel i skolan har IP bannat skolan, så jag kan ej skriva utan bara ändra inlägg.
Vi gick mitten på d2, han stabba mig en gång och sedan skjöt jag skallen av honom. Jag sa: Det var min kusse.
Så, vi gick dit igen men jag skrattade igenom hela matchen så jag skjöt skallen av honom.
Han sa: VAD HÅLLER DU PÅ MED IDIUT?!
Jag sa att det var min kusse och att jag ska slå sönder snubben
Vi gick dit en gång till, jag skjöt skallen av honom och han sa "NÄSTA GÅNG JÄVLAR.."
Jag sa att det var min kusin som är kaxig
Fjärde gången gick vi dit igen, jag skjöt skallen av honom och vi satt i vent. Jag har bindat talk på scroll knappen. Jag ryssade och råkade hålla i den lite och han hörde mig garva som SaTaN!
Han sa att han skulle knulla mig i skolan imorgon!
OBSOBS: DETTA HÄNDE INTE IRL, UTAN PÅ CS 1.6!!!!! OBSOBS
Hjälp mig! Ska jag skolka eller vad ska jag göra :S
UPDATE 1:
Sitter just nu i skolan, han verkar inte vara här. Kommer med större update efter jag slutat.
@Ni som tror att jag mytar, gtfo. jag trollar ej. Något äckel i skolan har IP bannat skolan, så jag kan ej skriva utan bara ändra inlägg.