Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mår piss foreveralone

Postat av tazkn den 6 Maj 2011, 21:17
54 kommentarer · 281 träffar
jo 30 slakare

kan vara helt ointressant men vill bara skriva av mig

Hade en bästa vän sen 3:an men som senare började slåss och hålla på vilket jag trötnade på, han hängde bara me bönner och liknande som jag tycker mindre om. Har ungefär 2 kompis i en anna kompiskrets

hans" och "simon, som tillhörde de coola i stan :P började då vara med simon ganska mycket.

dom har haft en del fester men har inte fått komma för dom tror jag fortfarande hänger med den gamle kompisen vilket jag inte gör, har knappt snackat med han på 2 månader så vi är knappt kompisar längre...

hans och jag har varit med varandra lite då och då så en helg var jag med han och vi skulle förfesta hos en som han kände

och vem ser jag där.. simon, han hade stuckit på förfest utan att säga till mig, tidigare hade han sagt "min kusin fyller år kanske inte ska festa" men ändå så är han på fest utan att sagt till mig.

hans och jag fortsatte hänga en del och har typ tappat kontakt med simon helt nu känns det som.

men så idag, hans och jag skulle förfesta men han smsar och säger "vänta lite med att komma, har 2 tjejer här och får inte plats mer"

han höll på med "vänta med att komma" i ca 1 timma.... sen när jag var påväg till han. (ca 20 min med cykel) smsar han och säger... kajsa (kompisen som var där) sa att vi ska te hennes kompis och det är fullt.

som en käftsmäll rakt i ansiktet FML orkar inte.

allt är emot mig, kompisar överger och jag har typ inga kvar. mår piss och fuck mitt liv.

hater gonna hate

lite edit

igår så var jag och grogga med den gamle kompis sen 3:an, vi var ett gäng som förgrogga och senare stack ner till havet och hade ganska kul!

Men tidigare den dagen så hade den gamle kompisen sätt simon och en annan i gänget köpa grogg. Dom hade fest utan att säga till mig.
Vill vara i det gänget och vill vara med simon som vi var förr, känns som att dom har sagt åt honom att inte vara med mig:/

mår pisss men när skolan börjar och man ser alla sina kompisar så blire nog bättre
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..