Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone problem. iTunes finner inte luren

Postat av ary den 6 Maj 2011, 17:15
6 kommentarer · 301 träffar
Hallå!

Jo, jag hade ett fungerade iTunes helt utan problem och den fann alltid telefonen när jag stoppa in usb-stickan i datorn. Nu är dock min dator formaterad och jag har tankat iTunes igen, och nu öppnas inte iTunes automatiskt heller, hur gör jag för att få tillbaka det som det var? Så att saker som "namn's iPhone" kommer upp, synkronisering, ser hur mycket ledig data jag har osv.

Kanske en dålig beskrivning, jag hoppas inte det. Jag har försökt att beskriva så ingående som möjligt och hoppas att någon vet vad problemet är. Det kan visa sig vara ett mycket enkelt problem då jag är riktigt usel på allt med teknik att göra.

För att tråden inte skall bryta mot några regler eller att inte ge upphov till en vettig diskussion lägger jag till frågan:

Är iPhone telefonerna bra? Varför, varför inte?

Ha en riktigt skön fredag!

WUHUU Löste det! Laddade ner en nyare version av iTunes, verkar som jag hade tankat hem fel! Så om någon har samma problem, testa det! Peace

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..