OKEJ:..... Var på fest igår och nu är jag så jävla FÖRBANNAD!!
Fråga INTE varför jag var på fest igår för det hör inte TILL DETTTA!!
Deckade på FITTfesten och när jag vaknade var klockan runt två på natten.... Tar mig hem och är jävligt hungrig..
Familjen hade vart borta på semester och skule fan ha handlat när dom kom hem... Dom kom HEM KLOCKAN FYRA PÅ EFTERMIDDAGEN!!!! Då var jag borta på fest (Har sovit borta några dagar) men då SKA dom HANDLA!!! Dom skulle Handla gröt och korv å sånt skit man har hemma...
Allafall så kommer jag hem och så finns det inte ett satans piss hemma bara en äcklig liten slatt mjölk.. Typ i matsked... Sen an burk hor vita bönor som sedan ett jävla bra tag legat i konservfittburk..
Inte ett skit att göra då.. dricker vAtten och går upp å ska sova..
Ser att min äckliga bror som går i ettan har gjort någon ful jävla tavla under semestern av typ vass och äckliga snäckor under den hänger det någon jävla skylt som säger att det är en pokkemon eller diggemon eller vafan de nu heter.. Hursom helst så sliter jag tag i skiten och knölar sönder den. (jag vet dumt) men gjorde det av ren ilska....
Typiskt att fittungen vaknar då och ser att jag står där..Han börjar skrika som fan och morsan och farsan vaknar..,
Dom springer upp tar tag i min lillebror och typ skyddar honom... Jag fattar ingeting och sen tänder farsan en ficklampa och frågar vem jag är..
Det är JAG SKRIKER JAG!!!!!
Då visade det sig att horungarna på festen rakat av allt mitt jävla hår och ögonbryn sen havt smutts och lort i mitt aniskte... Blir vansinnig och ringer runt men INGEN fan vet ett satans piss utan jag slänger ifrån mig telefonen och går och lägger mig... Dagen efter (för en stund sedan) Ser jag nu att jävlarna har lagt mitt hår i min ryggsäck där jag hade TJOCKTRÖJJA SMå vantar och en mössa i....... Dom är Helt förstörda!!! Fullt med hår..
Set har NÅGON fitta som säkert hänger här på fragbite limmat fast ögonbryns håret på mitten av ryggen... VARFÖR GÖR DU SÅ?!?!?!?!?!?!!!!
Förlåt för stavfel etc men inse att detta är sjukt din dumma jävel! Varför i helvete gör ni såhär...