Jag har fått jobb som barback, och för att stilla min nervositet vill jag veta vad exakt en barback är. Enligt engelska wikipedia är det en bartenders assistent - Jag ska alltså fylla på glas/sprit/is och se till att det ser allmänt fräscht ut och att allting flyter på bra, eller?
(Jag skulle ju kunna fråga de som anställt mig, men med tanke på att jag redan skrivit under på anställningsbeviset tror jag det låter bättre om jag vet vad det är.)
Tack på förhand!
#0 ditt jobb är att vara en läskback
#4 Jag fick jobbet via en kontakt, så jag besökte dem, pratade lite kortfattat för att de skulle få lära känna mig. Sen ringde de och bad mig komma över och skriva på anställningsbevis. Allt gick så snabbt att jag inte hann tänka efter riktigt, och nu har jag jobb fram till september :) Jag är f.ö. 21.
Är säkert olika från arbetsplats till arbetsplats men det är min uppfattning.
Lycka till på jobbet!
Jag resonerade: "Jobb = Lön", och skrev därefter på. Det finns inga uppgifter jag inte klarar av. Skulle detta vara något jag inte skulle klara tvivlar jag starkt på att de skulle anställt mig från första början.
Jag är en sådan person som vill veta hur saker går till etc innan jag ger mig på det själv. Därav tråden :)