Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Matte nationella

Postat av Låst konto 182273 den 5 Maj 2011, 10:37
10 kommentarer · 77 träffar
Tjenare!

Gjorde nyss nationella i matte, och satt vid ett runt bord på varsin sida med 2 stycken polare. Och på en uppgift så sa en polare svaret då ingen av oss andra kunde det, men det var fel. Och läraren kollade igenom våra prov när vi lämnat in dom direkt för att alla hade gjort exakt samma fel på den uppgiften, och bara en av oss hade uträkningen, och inte vi två andra. Hon sa att hon skulle gå till botten med det här innan vi gick ifrån klassrummet.

så vad kan hon göra egentligen? Jag riskerar redan ig då jag har ig varning efter gjort dåligt på andra prov, så om jag inte får godkänt på nationella så blir det sommarskola, om jag får det så får jag godkänt. kan hon ge oss alla 3 ig på det här om hon ser att vi fuskade? jag sa att jag hade chansat på det för jag tyckte det var rimligt men det var det ju verkligen inte så, vad kan hon göra egentligen?
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..