Hur ska jag lyckas fixa finare magmuskler till sommaren :(
Börjar få ångest då formen inte riktigt passar mig och vill få de här sexpaket till sommaren....
Så här ser jag ut nu:
http://piq.nu/BxN0.jpg
Någon som kan se vad jag behöver göra för att få det här sexpaket tills sommaren?
Inte som #2.
Ät mindre, och framförallt ät rätt mat.
Så det e ju bara att träna på ?
Sen kan du inte bara säga motionera då alla har olika storlek på magmusklerna.
Hur roligt hade det sett ut att vara värsta spinkig med minimala magmuskler...
Jävla cliché kommentar kan vi allt skippa...
#3 Ungefär så långt har jag kommit också... Jag behöver hjälpen till att få magmusklerna. Att säga träna ger mig absolut inget säg istället hur jag ska träna/äta :)
Tack för ett gott försök iaf.
träna träna träna
#7 hade du tänkt att gå omkring o spänna på dig hela sommaren eller? Kom gärna med edit, men tror du inte kommer hinna få mkt gjort innan strandsäsongen börjar..
Istället för en påse godis blir det en påse frukt :)
Äter rätt normal husmanskost.
#6 Klart som fan jag gör vill ju att ni ska se hur det ser ut nu och hur jag ska kunna förbättra det.
Om du vill kan jag allt komma med edit så du blir avundsjuk när musklerna börjar titta fram.
Du måste ändå bränna bort allt innan musklerna kan bli synliga.
Och nej du är inte tillräckligt smal för att dem skall synas.
Blir inte imponerad av dig när du inte kan framföra något som hjälper mig.
#9 Vad ska jag äta, hur ska jag träna?
Jag behöver fan hjälp... Självklart vet jag att jag ska äta och träna men hur?!
Har slutat lyssna på dig sen du sa motionera första gången. Du hjälper inte något genom att skriva det 5 gånger till.
om du inte vet hur du ska äta, så är du nybörjare hoppas jag på att gymma/träna, sorry, finns säkert någon annan som kan hjälpa dig här, mycket bättre än mig. PEACE=)
Har du kanske något annat forum som vet bättre om sådant här så är en länk välkommen :)
Jag slutade att käka godis och socker, jag började äta rätt mycket fullcorn och protein och Kolhydrater och jätte lite kalorier.
Jag sprang varje vecka ungefär 3 mil och körde mycket brygga(mag träning)
tog ungefär 5 - 6 månader fick jag fram mina abs..
Ta din oförskämda attityd och sök på det.
Även om jag äter rätt och motionerar rätt? (Vill ha info om detta)
#17 Du tillbringar fortfarande ingen nytta. Kan du bara ta din "trevliga" attityd och dra? Förstår du inte att jag känner på mig att du inte är den ideala personen att få info ifrån? Du verkar bara bakom flötet.
Vet du hur man kör bryggan? Du sätter dina armbågar på marken och dina tår på marken, det ska bli som en bro, sen gör du det kanske 2 - 4 gånger i veckan, så kommer dina magrutor komma ut mer
Ni som inte riktigt har förstått så trivs jag inte så värst med hur min mage ser ut just nu.
Skippa gärna allt som har med hur den ser ut nu efter som jag själv redan vet hur den ser ut.
#22 Du är allt mig en duktig liten pojk.
Som du verkar förstå är jag ute efter en bättre kropp xD
Skrivet med min iPhone
Även ifall du får ett sex-pack så har du ju inga andra muskler så det blir ju inte en snygg kropp ändå.
#31 Vill verkligen ha sexpack.... Men ser det inte bra ut med det andra får man ju köra lite mer ingående.
Precis en sådan kommentar jag va ute efter!
Så du tycker att jag ska köra på bröst axlar och vingar för att magen ska se bra ut?
Skrivet med min Android-mobil
Jag hade samma problem som dig när jag var lite yngre och tränade istället för att bredda ut mig själv lite mer. Jag tyckte jag såg bättre ut efter det och kunde sen fokusera på magen, asså först efter att jag tränat upp axelpartiet.
Men det är min personliga åsikt ;)
Nu har jag äntligen tagit steget närmare gymmet och behöver hjälp ^^
#34 Hade inte skrivit här om jag inte va ute efter era åsikter :D
Kan du kanske berätta lite mer hur du har gått tillväga?
Är 22 år förövrigt och har aldrig brytt mig om hur jag ser ut där av inget gymmande.
ett tips sit ups o push ups tränar du armar bröst o magmuskler + plankan tills du dör.
Om du bara tränar magen ser det as fult ut om du inte har bröstmuskler o har du för stora bröstmuskler ser det as fult utan stora armar.
#37 av bilden att dömma så NO FUCKING WAY att du väger 77 kg
Men hur ^^
OT: SPRING BORT FETTET SEN SÅ GÖR DU SITUPS MED VIKTER HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA!?
glömde säga du ser ut som ringaren från nåttredam ellr hur de stavas med din rygg.
måndag, gå en timmes promenad
tisdag, ut o spring 30min
onsdag, simma en timme
torsdag, gå 30min, spring 30min
fredag, gå en timme och efter det gör armhävningar 3x12, situps 3x12, rygglyft 3x12, knäböj 3x12, när det gått 1-2 veckor kan du öka till 3x20
försök hitta en polare som du kan spela squash med en dag i veckan, det är väldigt roligt och du bränner kalorier som utav bara helvete.
lördag och söndag bör du röra på dig minst 30min per dag, ta en promenad typ, det är ju inte så jobbigt.. jag brukar se helg som vilodagar.
mat:
Ät nyttigt, svårare än så är det inte. vem somhelst fattar att en krämig pasta inte är så jävla bra när man vill gå ner i vikt. sallader är sjukt bra, minska på kolhydrater (sluta inte med det helt) mörkt bröd med keso till frukost är grymt. Kyckling och kenoa med sallad är en riktigt bra lunch. skippa snask, läsk och pizza. svårare än så är det inte.
ät äpple som mellanmål om du känner dig småhungrig lr sötsugen.
drink mycket vatten, skitbra för förbränningen.
Att ha synliga magmuskler men bröst o bringa som en cornflakesflinga är bara fult, imho.
OnT: Alla har olika mycket underhudsfett som gör att man måste träna mer/mindre & på olika sätt, fan du behöver träna allt haha
Ps. Se till att gå ut och få lite färg vafan?
They see me trainin they hati'n
xD
#49 tackar för en insikt på hur träningen ska se ut ^^
Efter som inte många här är så duktiga enligt kommentarerna och bara klankar ner... Ska jag förklara det en gång till ^^
Kommentarer som #36 #50 #49 etc etc är bara välkomna ^^
Ingen har sagt att jag ser bra ut!
Mitt mål är att se bra ut därför frågar jag :)
Idioter som skämmer ut sig här :D
nej men varför börjar du inte träna hela kroppen istället det kommer bara se larvigt ut annars
Ät mindre carbs, kör mer cardio. Läs King Grubs deffguide / helt omöjligt att misslyckas.
vill även tillägga att tränar du en ben som ett exempel så tränar du resten av kroppen, så träna alla muskler istället så går det säkert ännu fortare att få dina abs som du vill ha och det blir dessutom snyggare. du kan inte få brud bara för att du har sexpack, rt