Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svenska b muntlig redovisning

Postat av Kexpojken den 3 Maj 2011, 20:48
1 kommentarer · 203 träffar
Hej allihopa
Jag vet att finns x antal trådar om den muntliga delen men jag skulle gärna vilja ha lite hjälp..
Jag funderar på att skriva om Kroppskommunikation. Alltså att man använder mycket av kroppen när man pratar och så vidare.
Jag har valt 2 bilder men hur mycket ska man berätta om bilderna osv? Ena bilden är målningen på första sidan där de fikar lr vafan de gör och den andra äre en kärring som pratar och använder händerna.

Ska man dra paralleller mellan bilderna? För det känns svårt att prata om bilderna i 5 min liksom.. Så har ni nu tips vad man ska ta med?

Om ni skriver något liknande som detta skicka gärna ert tal så man kan kolla hur ni har lagt upp det. (PM:a mig gärna)

Även PM:et, har någon lust att skicka sin så jag vet hur den ska vara uppbyggd.

Ge gärna så mycket tips ni kan som ni gjorde under eran redovisning, saker ni fokuserade extra på osv. Allt kommer få nytta av :)
Berätta gärna erat betyg oxå! Alltid kul att veta.

Disk: NP överskattat :P?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..