Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

onödig tråd

Postat av happygrinder den 3 Mars 2005, 14:57
26 kommentarer · 137 träffar
Jag e inne på fb rätt ofta, och direkt ser man 10 trådar som är onödiga gjorda av 13 åriga n***s, detta är också en onödig tråd men jag undrar vart gränsen för onödiga trådar går? står i reglerna att man inte får skapa trådar om t.ex "vilket är ditt bästa vapen"? vem fan bryr sig, om heaton gillar glock ska du använda glocken hela tiden då lr? sen trådar om att man har psykiska problem, gå i terapi eller nått då, vi på fb bryr oss inte? iof kan det vara kul o läsa alla onödiga trådar, för har man trist så kan man alltid ha något att klaga på. T.ex häromdan skrev nån unge "jag älskar cs" som en tråd, vem fan bryr sig? nån 13 årig n**b utan liv som älskar cs, det är väl hans ensak. Jaja vet inte varför jag gjorde denna tråd jag har väl tråkigt, fragbites forum är härligt. GL HF FB!
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..