Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chinos - Ute eller inne?

Postat av arrearku den 2 Maj 2011, 21:24
55 kommentarer · 1 630 träffar
Tja grabbar och enstaka flickor. Jag och en polare hade lite av en diskussion angående chinos. Personligen tycker jag att det kan vara snyggt men känner att det är lite 2009. Ta mig inte fel, jag är inte någon modebög som inte kan bära plagg jag tycker är snyggt om det inte är mode. Utan jag tycker bara att det verkar som att den allmänna uppfattningen av chinos är att de är ganska ute i år.

Medan polaren tycker att det är lika inne idag som för två år sedan, detta baserar han bland annat på att han sett en massa folk med chinos på sig på golfbanan. Jag menar på att chinos fortfarande är inne på golfbanan men inte lika hippt i övrigt. Även om jag tycker att det är skitsnyggt med ett par beiga chinos och någon mörkblå/lila tisha och säkert kommer använda chinos åtminstone någon gång i sommar.

Så vad tycker ni fragbitare? Chinos 2011, är det inne eller ute?

Chinos 2011?

220 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..