Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad bör jag säga?

Postat av Jolteon den 1 Maj 2011, 20:58
8 kommentarer · 153 träffar
Har den senaste tiden börjat gilla en tjej, vi kan kalla henne plopp för det gillar jag också. Hon är 93:a jag 94:a. Hur som helst började allting med att jag träffade henne på en fest hemma hos henne, jag var då lite halvt på G med en av hennes kompisar som bjöd med mig.
Jag, plopp + 2 andra kompisar hennes kompis (inte hon jag var på G med) och en av mina kompisar chillade hemma hos henne, grillade osv...
spelade fotboll fast jag vet att hon hatar att egentligen spela.
Jag har med tiden börjat gilla henne och var nära på att berätta detta för henne.
Jag skrev i ett sms att jag gillar henne iaf eftersom det va nån annan som inte gjorde har jag för mig, det vart ganska bortviftat men veckan därpå så undrade hon hur seriöst hon skulle ta det sms:et eftersom jag hade sagt nånting underligt igen.

Igår (valborg) va det planerat att chilla hemma hos mig med några killkompisar för att sen dra vidare på nån skitfest och därefter till konsert/fest liknande ställe.
Vi mötte dom till slut på kvällen vid konserten och hennes vän hade haffat så vi bestämde oss för att dra hem till henne. Jag min vän och hon.
Till slut kom hennes kompis och följde med hem till henne vi dräggade lite på donken innan vi var framme (iaf jag xd hon va ganska nykter)
Till slut kom vi fram och då skulle tydligen 2 av hennes andra vänner också komma jag fick hjälpa hennes kompis när hon spydde eftersom dom skulle möta den andra kompisen.
Då är vi alltså Jag, plopp(hon), min vän + hennes 2 vänner hemma hos henne.
BTW hon som spydde går i min klass.
klockan vart typ 3-4 och på nått jävla vänster och jag fick för mig att jag ska gå hem ungefär 1-2 mil på natten.
Precis när jag hunnit ut kom hon ut för att typ få tillbaks mig in i huset igen.
Men jag sa att jag inte pallade med min vän och en av brudarna och gick igen. Hon förstod att nått var knas och frågade gång på gång.
Jag gick längs e4:an och fick mycket betänke tid hon skickade ett sms och sa att jag skulle säga till när jag va hemma så hon inte behövde va orlolig och att hon skulle ringa imorgon för då ville hon ha en förklaring till varför detta spektakel.

Nästa dag (idag) ringde hon när jag skulle spela en pcw lite halvt bakis. Jag hade ingen direkt förklaring till varför det blev som det blev, hon undrade om det berodde på nån av dom som va där eller henne. Jag sa att jag inte skulle klara av att berätta det mentalt typ och jag skulle berätta allt ikväll. Innan hade jag även sagt att sms:et inte betydde något då sa hon va bra då kan vi väl fortsätta umgås som att inget hade hänt.
Jag sa självklart ja, men anledningen till att jag gick hem berodde ju på henne.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska säga ska jag vara ärlig och kanske ta det pinsamma i skolan när hennes vänner vet om jag vad jag har sagt till henne osv...

Jag ska även hämta min väska med bers hos henne nån dag så kanske inte så smart att berätta nått överhuvud taget men vad vet jag får väl inprovisera.
Vad hade ni gjort? jag kanske behöver ett gott råd eller lite inspiration?
Ursäkta alla stavfel och andra fel!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..