Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk, blir galen!

Postat av PRICKEN den 30 April 2011, 17:53
14 kommentarer · 190 träffar
Hej.

Kommer skriva en liten historia om mina sjukdomar bla bla bla.

Det hela börja för 4 månader sedan, blev förskyld och köpte mig en flaska nässpray. Sedan dess så har jag hållt på med skiten, försökt sluta men utan resultat. För cirka 1 vecka sedan så blev jag förskyld, som vanligt så höll jag på med min nässpray och allt var som vanligt.

För 4 dagar sedan så sluta min vänstra näsborre fungera, spelar ingen roll hur mycket jag sprayar, jäveln är och förblir stängd.

Samma dag så fick jag min första allergi reaktion för året, missbrukandet blev allt värre och jag börja känna hur min näsa sa emot, jag blev torr i halsen, näsan och runt ögonen.

Drog mig mot apoteket och köpte allergi läkemed men det funkar inte. Igår så bestämmde jag mig för att lägga ner skiten, men problemet är att jag fortfarande är täppt och hur snorig som helt, mitt snor är fast och klibbigt, riktig pina att snyta ur. Idag när jag vakna så drog jag en dusch som vanligt för att rengöra näsan, men upptäckte att jag fick ont i ansiktet, käken och tänderna när jag snöt mig, öronen poppar jämt osv osv.

Vet inte om jag ens beskriver det hela rätt, har kontaktat vårdcentralen och de säger att det är normalt. De måste ju förfan vara dumma i skallen, normalt att det gör ont i tänderna och käken när man snyter sig?

Fan ska jag ta mig till, jag brister snart!
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..